birmeleginannesiiii benimmdunyamm bu da gayet sağlıklı cidden. Yumurta olmazsa olmaz sanırım, ben pek yemediğim için yeterince besin alamıyor olabilirim
benimmdunyamm birmeleginannesiiii aynen canım 8 haftadan beri diyet yapıyorum şükür kilo almadım bebeğimin kilosu iyi deneyebilirsin
Deryak52 Nsrn1 Ben normeldede yemeyi seven biriyim kilo almazdım hiçbir şekilde sabit kalırdım alsam 5 kilo diyet yapar giderdi şimdi ewet çok hızlı kilo aldım şimdi sabit kaldı yediklerim bebege gidiyor 65 hamile kaldım şimdi 90 da kaldım bir aydr aynıyım hatta Geçen 88 geldim net 90 diyip geciyorum 😁
birmeleginannesiiii Deryak52 tek sağlıkla doğsunlar da inşallah 🙏🏻 Bizim kilolarımız önemli değil göndeririz hepsinii 😅
birmeleginannesiiii Deryak52 dışardan yememeye ben de dikkat ediyorum bu aralar biraz fazla yedim ama🙈
Deryak52 birmeleginannesiiii Ben yemiyorum korkuyorum bebeğe zarar gelmesinden canım çekeni kendim yapıyorum malzeme alıp
birmeleginannesiiii Deryak52 artık ben de böyle yapıcam. Biraz yorgunluğu bahane ediyorum ama zorlamak lazım kendimizi
Izeld birmeleginannesiiii 3 ana öğün 3 ara öğün beslenmek gerekiyormuş ara ogunleri yapmasan bile günde 3 kez yemek yemen lazım. Düzgün kahvaltı yap yumurta peynir zeytin yeşillik. Mesela meyve suyu icme onun yerine meyve ye Ara öğünde yogurt yanında meyve oglen akşam çorba tavuk balik sebze yemekleri bulgur pilavı ye çok faydalı pirinç pilavı kilo aldırır sana ve çok seker var. Gazlı şeyler içmemeye calis ayran iç bol bol su canının istediğini ye ama az ye tatlının hepsini yeme mesela yarısını ye 😅 beyaz ekmek yeme tam bugday ye. Etle beslenmeye calis mümkünse yada çok faydalı sebzelerle. Kaşar peyniri muz peynir süt yumurta zeytin ceviz badem çekirdek tahin pekmez yoğurt ayran çocuğa kilo aldırır
birmeleginannesiiii Izeld bilmek istediğim her şeyi yazmışsın valla çok teşekkür ederim yazdıklarının hepsine dikkat edicem, özellikle tatlının yarısını yemeye 😂
hukukcuanne_06 Bana verilen ama tatlı noktasında asla uymadığım diyet listemi atıyorum😅 aslında çok kilo almadım ama bebeğimin gelişimi önden gidiyor diye doktorum ısrarla diyet yapmamı istiyo tatlıyı keser gibi oldum meyveyi de azalttım. Yiyeceğiniz meyveler içib google a meyve porsiyon bilgisi yazın fazlası zararlı. Diyet değişim listeleri diye aratarak bu listedeki şeylerin yerine ne yemek isteyeceğinize karar verebilirsiniz ama özellikle beyaz ekmeği hayatınızdab çıkarın, kek poğaça börek çıkarın. İşlenmiş gıda paket ürünü falan bunları da çıkarmakta fayda var. Bir de bol su için hareket etmeye gayret edin zorlanmaz iseniz o zaman siz verirsiniz yedikleriniz bebeğe yarar inşallah, ama genetik de çok önemli eşiniz ve siz zayıf doğmuşsanız bebek kilolu doğmaz haberiniz olsun
hukukcuanne_06 hukukcuanne_06 2 haftadır buna biraz da olsa uymaya çalışıyorum ama mutsuz ediyor böyle kontrol yapmaya çalışmak da tatlı yememek bi kere benim için dram ama ben de biraz fazla kaçırdım zamanında hiç önemsemedim günde iki kez tatlı yediğim oldu hak ettim, çocuğumun sağlığı ve normal doğum için dikkat etmeye çalışıyorum artık. Ama çok aç hissediyorum psikolojik olarak, aç hissettikçe su içiyorum midem dolsun bari diye
bahar-1903 Deryak52 Yok canim bende gebelik şekeri çıktığı için mecbur diyet yapıyorum. Diyet e uymazsam insülin e başlayacaklar o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum, yoksa çok zor oluyor canının istediğini yiyememek
Deryak52 bahar-1903 Benimde kan değerlerim düşük çıktı kansızlık var dediler idrarde enfeksiyon ilaç verdi kullanıyorum serum taktı geçen 3 tane 2 tane normel 1 tane kan serumu şeker değerim normel çıktı ama ödem var baya bende ayaklarım bacaklarım çok sisdii
Izeld hukukcuanne_06 bende hep aç hissediyorum iyi beslenmemekten oluyomus o öyle bazı besinler midede hemen çözülüyor ve yine aciktiriyomus pizza hamburger poğaça börek beyaz unlu şeyler mesela lif oranı yüksek şeyler yemek lazımmis
birmeleginannesiiii hukukcuanne_06 bilmiyorum ama acaba aç kalma psikolojisi de seni yorar mı. Yani en azından bu listedeki faydalı şeylerden biraz daha fazla yesen acaba daha çok doyar mısın
Izeld birmeleginannesiiii valla ben diyete başlamıştım kilo almam durdu. Diyeti bıraktım 3 kilo daha almışım 75 kiloyum şuan 19 kilo aldım sıkıntı oluyo gerçekten fazla kilo doguramam diye korkuyorum ama artık en hızlı kilo alınan zamanlarmis galiba ben en başta çok kilo aldım hatam o oldu. Hiç bulantim olmadı tiksinme vs her şeyi yedim çok kilo aldım gebelik sekeri çıktı sonra diyete başladım 34+3teyim bugün kontrol vardi bebek 2525 gram her şey iyi dedi ama ben diyete başlıcam tekrar çünkü yine kilo alcam belli oldu 😅
birmeleginannesiiii Izeld hah işte tam da bu ben😂 sanırım asıl kiloları şimdiden sonra alıcam Allah hepimize yardım etsin😅