Gizemmmji Midemde sanki alev topu var kizlar asagidan yukariya dogru bir sey kayniyor 30 haftalık hamileyim bu arada ilk defa oluyor boyle bir sey randevuma daha var size sormak istedim yasayan var mi nasil gecer veya hafifler
[silindi] Gizemmmji ayy bende de bugün 28+6, 29 hafta diyelim bugün başlayan bir mide ağrısı gibi yanması gibi değişik bişey başladı
Sedavarol Gizemmmji soğuk süt salatalık yemenizi tavsiye ederim bende de oluyor doktor kontrolüm bayramdan sonra ne zaman midem yansa soğuk süt içerim baya rahatlatır ve gün içinde elinizden geldiğince yediklerinize dikkat edin
eylul09__ Gizemmmji soğuk süt ve soda beni rahatlatıyor. Ve tabi ağır, çok tatlı, yağlı, acı şeyler yememeye özen göster. Bir de ben başım uzanırken çok alçakta kalınca daha kötü oluyor.
[silindi] Qnl ayy üzdü şimdi, bir de boğaz gıcıklanması var onunla bağlantısı var mı bilmiyorum asdjajajaja
[silindi] Gizemmmji bende gebelik başında hiç bulantı olmamıştı ne alaka bu şimdi durup dururken diyor insan 😂
Qnl [silindi] canım 2 hafta sonra alışıyorsun doğumdan sonrada unutuyorsun 😂🤣🤣 gaviscon ve naneli şeker Polo rahatlatabiliyor azıcık ben tupper şişeyi buzlulara dondurup üstüne su çekip onu içerdim sürekli
happykrkmzs Gizemmmji Allah sabır versin geçmiyo o ben hamileliğimin başından beri yaşıyorum ilk aylarda daha çoktu boğazıma kadar .yoğurt ayran soğuk su salatalık iyi geliyo bide şurup yazabilir doktorunuz rennie yada gaviscon
Sedavarol Gizemmmji katılıyorum hiç böyle olacağını düşünmemiştim bende 😂 yanmaya başlayınca anladım 😁
Nsrn1 Gizemmmji yorumlarda var soğuk süt ve salatalık kesinlikle işe yarıyor 👍 eğer olmaz işe yaramazsa benim sadık yarim gaviscon şuruptur siz de deneyebilirsiniz 😄
Qnl Gizemmmji bebek saçlıysa büyüdükçe yanma olur derler bizim buralarda ne kadar doğrudur bilemem ama
happykrkmzs Gizemmmji bazı şeyler daha çok yakıyo bikaç gün takip edin kendinizi ben mesela ne yaparsam yapayım sabah kahvaltıdan sonra mahvoluyorum bi çözüm bulamadım.hamile kalmadan önce de olurdu ama şuan arşa çıktı 😂