Ipek3427 Kızlar kahvaltıdan önce birşey yoktu kahvaltıdan sonra lavaboya gittim pembe kırmızı arası akıntı gelmiş doktora hemen mi gitmeliyim? Hafiften adet sancısı gibi ağrım var sadece
sudamlasi Ipek3427 nişan gelince Dr a gidilmiyo canım suyun gelince gidiliyo sancını evde çekmen daha iyi hayırlı doğumlar🙏🏻
ElifKarata Ipek3427 ya sendemi doğuruyon 🤗🙏😘 rabbm sağsalim kucağına almayı nasip etsin canm biraz bekle bakalm nişan gelince hemen Doğum başlamayabilir yada doktoruna danış en iyisi o ne dicek
ElifKarata Ipek3427 şaka bir yana hiç acele etme canm sancını evde çek zaten hissedersin sancıların 5-10 dk da bir geldiğinde sıklaştıgnda hastaneye git . Hastanede sancı çekmek cok zor oluyor diyorlar
Slha Ipek3427 bizede dua et yaaa hayrli dogunlarimiz olsun sagliklica alalm kucagimiza 😊 rabbm sag salim kucagina almayi nasip etsin seninde gule gule buyutmeyi nasip etsin 😍😙
denizefe evde ıslerın varsa onlrı hallet cnm cantanda eksıgın varsa bı kontrol et evde gez bıraz sonrasnda guzel sıcakla ılık arası bır dus al oturablrsen ılık suya otur baktın sancılrn artıyor doktora gt hatanede sancı cekmek cok berbat dakka bası gelıyorlar bakıyorlar alttan acılmaya dayanamıcagn noktada gt hastaneye ama yanına bırını cgr evde ynnda olsn
Ipek3427 denizefe Canım zaten doğum için memeleketteyim eltim kaynanamlar var yanımda şuanlık bekliyorum sancılarım sık sık gelirse gideriz dedik🙏
ElifKarata Ipek3427 😂😂😂moralimi bozuyorsunuz 😊😍😍 benden önce doğuran anneler banada bi el atın el mi verceniz avucunuzdan su mu içircenz hertürlü bağtıl İnançlar dahi kabulüm 🤗😘😂
Ipek3427 ElifKarata boşver batıl inançları eğer bugün doğurursam doğum sırasında sana dua edicem☺️😘😍🙏
ElifKarata Ipek3427 Allah senden rağzı olsun canm benm ya ☺️😘🙏 Zehra kızından olma Elif İn biran önce hayrlısyla evladına kavuşmasına diye dua et benm için insallah Doğumun güzel kolay geçer güzel Doğum hikayeni bekliyorum 😘😘😘
ElifKarata cinderella sende benden önce doğurursun anam😂😘🤗 ben salı kesin doğuruyorm öyle avutuyorum kendimi suni muni en kötü sonum sezaryen amin canm rabbm en hayırlısını nasip etsin
Eflin ElifKarata burda herkes doğurdu masallah bi 2miz kaldık bizde hayirlisiyla doğum yapsaydık 39+3 ben
cinderella ElifKarata Elif sen çatı muayenesi oldun mu hiç aslında olsan belki doğumu tetikler başlatır belli olmaz
ElifKarata Eflin tam 1 hafta büyüğüm sıranı bekle bak😘😂😂😂 şaka şaka amin canm insalalh hayrlısıyla hepimize nasip olsun sağsalim kucağımza almak
Eflin ElifKarata RABBİM hayırlı doğumu nasip etsin hepimize benim son gün salı dedi doktor o zamana kadar doğum olmasa suni sanci verecekler