Rumeysa6115 Kızlar 5+3 hamileyim. Adet olacakmışım gibi sancılarım oluyor normal mi sizler de de oluyor muydu
Deletedmom727272 Rumeysa6115 olur çünkü vücudun 5 hafta önce regl oluyodu şuan muhtemelen regl dönemin hem o yüzden hem de rahmin büyümeye de başlıyor🤭 ilk trimester bitene kadar olur böyle
Papatya1997 Rumeysa6115 normal hatta bır ıkı hafta sonra az bır leke görürsen korkma yerleşme kanaması oluyor çoğu gebelerde oluyor bende de oldu ❤️
Msym Rumeysa6115 bende 6+1 cnm ağrılarım olyo snin gbi düşnydum çk araştrdm norml bebek yerleştği içn olymş kese göreblrm dye çarşmba gdcm doktra ara ara ağrı olyo bnde uzanmak yerne hareket edym dha çabk geçyo uzanınca geçmiyeck gbi gelyo snki
Raze Evet genelde yerleşme ağrısı oluyor benim mesela yoğun olarak sağ taraftaydi endişlenme ama çok şiddetli olursa doktora git mutlaka
Mervekara5 Papatya1997 bendede oluyor kahverengi geldi 4 hafta oldu bugün çok korktum normal mi sizce
Deletedmom727272 Rumeysa6115 daha durrr🤭🤭çok normal ama düşünsene hormanların beynini ele geçiriyor, vücudun bebek yapmaya ve onu korumaya çalışıyor, sen sen değilsin.. Bunlar en beteri olsun ama sen her doktora gittiğinde ağrılarından bahset bilsin😙😙
Rumeysa6115 Msym evet ya çok kötü oluyo gerçekten. Bn bayramdan sonra gıdcm doktora gem kalp atışı hem kese oluşur kan verıyorum ıkı güne bır çok uykum gelıyo suzdede oluo mu
Msym Rumeysa6115 uyku bendede çk var sbh 7de kalkym gündz uyuyrm akşam erken yatym uyku dengeszlği yaşym sürkeli halszm gibiym
Rumeysa6115 Deletedmom727272 ya o kadar beni zorlayacak derece de ağırlar degil hani çok şükür oyle bi skıntı yokta insan yine de terettüt ediyor. Sizde gebe misiniz :)
Deletedmom727272 Rumeysa6115 yok zaten şiddetlisi dert😑 bıçak saplanması gibi olmadığı sürece sorun yok.. ilerleyen süreçlerde anlık, dönerken, yatarken, tuvallette vs. elektrik çarpması gibi de vurabilir😊 18.haftadan selam🙋🏼♀️
Rumeysa6115 Deletedmom727272 ooo daha neler gorecegız daha yolun çok basımdayım Bn o zaman 😂 cinsiyeti ne bebegınızın 😍
Deletedmom727272 Rumeysa6115 bayaa😂 ama tadını çıkar doyasıya olur mu aşırı hızlı geçiyor😑 sana dediklerimi sanki dün yaşıyodum🙇🏼♀️🙇🏼♀️ Tatlı bir bey ile aşk yaşamaktayım🥰
Rumeysa6115 Deletedmom727272 aşırı heyecanlı ve mutluyum bakalım hayırlısı. Yaa ne güzel rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰