catidaki_kedi miniksevdamm O kadar haklısın ki insanın içine su serpiyosun çok çok teşekkür ederim 🥰♥️
catidaki_kedi Eyllce riskte hiç olmaz inşallah. Tabi kendi tercihiniz ben her ikisini de yaşamış biri olarak normali tavsiye ederim ama elbette senin ruh halin ve isteklerin önemli hayırla sağlıkla kavuşun inşallah 🙂
catidaki_kedi Ecemselmaarslan canım ya iğneden snra belinde aniden giren sızılar olmuş muydu hatırlıyor musun ? Adım attıkça sızı giriyo kalçalarımın üzerine. Tek taraftan vurdu iğneyi iğne yerindendir diyo eşim ama iki tarafım da ağrıyo benm
Ecemselmaarslan catidaki_kedi bana hastane de yapıldı canım yatarken gözetim altında iken yani ayağa kalkmadim ama ağır bir iğne yakar demişti iğneden olmuştur vurduğu yri ovala biraz dağılsın sonuçta kortizon
catidaki_kedi Ecemselmaarslan bana da hastane de yapıldı da bişey yoktu sonradan başladı ama şimdi hafifledi baya. Canım ben korkmaya bahane arıyorum biraz sanki biraZ😅😅
Ecemselmaarslan catidaki_kedi yok yani bana hastane de yatarken yapıldı gözetim altındayken zaten 2 gün zorunlu yatış yapılmıştı onu demek istedim 🤣🤣
Hacisss catidaki_kedi ben kızımı erken doğurdum ve 4 doz ciğer geliştirici yapıldı ona rağmen açılmadı ve hatta bebeğimi kaybedebilirdik 8 dün küvez de yattı yani genelde alıyorlar
catidaki_kedi Hacisss Allah korumuş 😕ben ve benm gbi bekleyenleri de koruyup sağ Salim kavuştursun inşallah
catidaki_kedi Ecemselmaarslan sorun sende değil canısı bende 😂😂 diyorum ya bahane arıyo gbiyim zaten bazen okuduğumu da anlamıyorum 😂😂😂
Gokturk catidaki_kedi benimde ikinci gebeliğim. İlki sezaryen. Hiç duymadığım bi şeydi. Ne kadar süre geçti doğumunuz üzerinden
catidaki_kedi Gokturk benm 3.cü sezaryenim ve ikinci de böyle bişey yaşamadım. 3,5 yaşında kızım şuan az bi zaman da değil aslında ama bebeğimin kafası aşağıda ve çok baskı yapıyo bu yüzden de dikişler de incelme oluyo ne yazıkki
Gokturk catidaki_kedi benimde kafası aşağıda oldu olası. Baskı hep çok. Allah yardımcınız olsun inşallah