Kızlar tam 36 haftalığım bayram bitince 15 temmuzda ya i 37+3 olunca randevum var şuana kadar bir risk konuşmadık. Eger 37+3 risk olmazsa planlı sezeryan olmak istiyorum gün alıp planlı bir şekilde olsun bitsin istiyorum normalden korkuyorum hemde öyle böyle değil. Planlı içinde 38 haftayı bıraz geçmiş şekilde düşünüyorum fikir verir misiniz?