kubrakaan amin amin hayırlı sağlıklı doğumunuz olsun insAlllaah sağlıkla gelsin Allah hastane yüzü göstermesin , salih evlatlardan olsun . Yarın dogumun bana da dua et ne olur kist var dediler beyninde falan sağlıkla gelsin diye Duana talibim doğum zamanın da 🤲🏻bana da doktor en son kontrolumde bence gününden önce gelmez sanki bu da dedi .. korkmadım değil yine 42 leri görmek bu sıcakta 😅😅😅 ve çok uzun süre beklemek ne bileyi. Sağlıklı olsunlar ama havalar çok sıcak artık bide insan merak ediyor .🥰