39 haftalık hamileyim. Bebeğim 2700 gram. Bebeğimin anne karnındaki gelişimi tamamen durdu sayılır. O yüzden doktorum artık doğum olsun dedi. Çarşamba günü yatışım yapılacak ve suni sancı ile doğum yapmam planlanıyor. Kendi doktorumun dediği doğumu başlatan hormon dışardan veriliyor normal doğumun acısından, sancısından daha fazla değil. İnternette okuduğum yorumlar daha çok suni sancı verildi açılma olmadı. Sezaryene alındım şeklinde.
Suni sancı alarak normal doğum yapabilen var mı acaba aramızda? Yapabilen hamişlerden, kız kardeşlerimden destek amaçlı mümkünse olumlu tecrübelerini paylaşanlar, yazanlar olursa çok sevinirim.