EzgiGer Irmakdkm panik atak ilacı kullanmadım canım.sadece 15 yasımda psikolojik rahatsızlık geçirdim 2 sene kadar ilaç kullandım sonra ilacı bilinçsiz şekilde birden bıraktığım için panik atak rahatsızlığı yaptı