Aselminamm iyi düşün iyi olsun bnce bende her ay adet sancısından kıvranırdım agrı lesıcıler fılan ey gıdı neler cekerdm suan 38+1iz ben sezeryamdan dha cok korkuyorum tıbbı geteklılık olmadıkca cok rısklı gelıo bana amelıyat bıldıgın anca cocugum saglıgında skntı olursa sezeryamı okeylerım ne yasarım bılmıom normal dogumu cok ıstıyorum kolay olmasını umid edıyorum allahtan ve tabıkı normal dogumun nasıp olmasını o ole bısey kı herkese nasıp olmuyor 🙈 bnce sende hayırlısı ıcın dua et doktor ıstedıgı kdr beklesın normal dogumu allah herkese nasıp etmıyor zaten ınsallah nasıpolursa yapabılırz