Siracinannesi Damlademir ya benim de temiz açıkçası daha dün annem gelip yaptı ama öyle sağı solu tekrar geçiyorum 😅😂
Yarencerennn Damlademir ama öyle olmazki 😅9saat sancı çektim az yürümenin yüzünden normal doğuramadım sezaryen alındım açılma ilerlemyince bol yürü o yüzden