Mu28 Meyveler yasak diye hiç yemeyecez anlamına gelmiyor az bisey de olsa tadına bakabiliyorz ,bende de gebelik şekeri çıktı şimdi diyet yapıyorum meyve yiyorum yeterli miktarda , öğle ve akşam yemeklerinde bi kase corba 4 kaşık kadar bulgur pilavı, yanına yogurt ,salata, sebze yemeği 6 kaşık kadar her türlü sebze oluyor patates ve bezelye hariç, tavuk,et,balık bunlari haşlama ızgara veya fırında yapıp yiyebilirsin ,ekmek olarakta tam buğday ekmeği yiyebilirsn kepekli ye ama çok değil o bi zaman sonra kansızlık yapıyor, ara öğünlerin vardır orda yogurt,süt, keyif,meyve,ceviz bunları tüket