mrvasln sizin sevincinizi neşenizi anlayabiliyorum bir anne olarak Rabbim yüzünüzü hep güldürsün inşallah 🤲❤️ gündüzleri de artık pek aktif değilim oğlumla oynuyorum oturduğum yerden hafif ev işleri yemek günüm yorucu geçmiyor işlerimi dinlenerek yapıyorum gündüz sadece kasılmalarım oluyor biraz kasık ağrısı olunca zaten ister istemez rahatsız ediyor adet ağrısın da olduğu gibi zaten bu benim şuan yaşadığım ağrı vs geceleri daha çok yaşanıyormuş son zamanlar da
Vallahi cuma günü gitmiştik kontrole doktor baş geliş kanala yerleşmeye çalışıyor herhan doğum olabilir hazırlıklı ol demişti ama bizim kız gelmiyor işte inat etti sanki ben hazırım ama😄
Perşembe günü gidicem tekrar bakalım ne diyecek ya inşallah gelir ben gidene kadar nöbetçi doktor olur diye düşünüyorum illaki hastanede de 🙄