BoyGirlAnnesi ftmnr_ 39+4 bu sabah kasıklarım da baya ağrı vardı dedim doğrucam herhalde bugün yine gelen yokk yine yanlış alarm 🤣😄
Handekrkr ftmnr_ ay bende cok sıkıldım artık ! Bugun 39+0 ız . Gelsin diye her an bekliyorum ama yok . Dün kasılmalarım ve bel agrım vardı , gün içinde ara ara yokladı ama sonra geçti . Ne zaman gelecek valla bilmiyorum. Çarşamba günüde kontrolumuz vR ama bende artık sabır kalmadı .
Seymaymn ftmnr_ squat yap yavas yavas esneme gibi yani top üstünde otur vucudunu rahatlat benmki öyle yaptö gelmisti 39+1 de
tarcinnnn ftmnr_ 2 gün sonra sezaryen olacağım ama dün gece öyle bir ağrım sancım vardı ki dedim sabaha doğuracağım herhalde 😂 anneme bir gün öncesinde leke gelirmiş doğurmadan önce kalkıp evi temizlerdim diyor 😂 annenize sorun isterseniz ondaki belirti muhtemelen sizde de olacaktır :)
Ilkhayat ftmnr_ anlarsın tabi kanama olur hafif sancılar gelir sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini 🙏
ftmnr_ Handekrkr BoyGirlAnnesi Aslında 39. Haftada da beyin gelişimi anne karnında daha iyi devam ediyormuş. Ama işte önümüz bayram tatile kalmasak iyiydi. Nasip sağlıcakla gelsinler de. Size de görenler veya arayarak “kııız sen daha doğurmadın mıııı” diyorlar mı 😂
Handekrkr ftmnr_ demezler mi ! Sürekli !! Herkes soruyor ne zaman doğuracaksın , hala doğuramadın mı . Delircem artık .bide bayrama denk geliyoruz biliyosunuz , kalabalık olacak zaten sıcak iyice kuruldum ben anlayacagınız 😳
BoyGirlAnnesi ftmnr_ öyle canım da 40 olucaz bide patlıycam artik ağirlik sıcak artık gelsin istiyorum vallahi Oooo olmaz mı herkes soruyor ya yolda gören arayan mesaj atan eve gelen annem de bu sabah mesaj atti napıyon diye dedim evi toparladim oturuyorum merak ettim dedi bende dogurmadım daha dedim yazmış bana oooo bayram geldi diye 😅🤣🤣
papatyakahvesi3- ftmnr_ Hahahha bana öyle söyleme cesaretleri yok kimsenin yaşadığım yerde benden başka kimse öyle normal evliliği olmadı ya kaçtı yaptı ya yaptı da evlendi birde benden sonra evlenenler benden önce doğurdular😅😅
ftmnr_ Ben bugün temizlik yaptım hala da yapıyorum. Çünkü hep diyorlar ki “cam sildim ertesi gün doğurdum.” eskiler “tarladan geldim doğurdum”. Ben de bugün evi süpürdü toz aldım şimdi vilada yapacağım. Yarın doğurursam söylerim size 😂
Handekrkr ftmnr_ hahahhaha canım güldürdün beni 😅😅😅 teorin işe yararsa , yarın tüm evi egilerek silicem yerlerde sürüncem mutlaka haber et 😅😅
sena1223 ftmnr_ nst ye bağlandım sanırım gelıyor 🥹 doğum başlamış ama açılma yok bı süre böyle takılacaz heralde bakalım ne zaman gelecek
mrvasln BoyGirlAnnesi bana her gün alarm gibi düzenli olarak mesaj atıyor yeğenim doğurdun mu doğdu mu geldimi gezene kadar doğur 😂😂 38+2 deyiz bizde ama ne gelen var ne giden ne agrı ne sızı karnımda hala yukarda hiç assa düşmedi bayram tatili geliyor 9 gün benim doğuma kalan 12 gün kafamda deli sorular gelsin artık bizim kız
BoyGirlAnnesi mrvasln🤣🤣herkes sabırsız ya keşke bizim elimizde olsa ben direk çıkarıp kucaklarina vericem alın diye 😁😁 benim karnım falan indi aşağıya doğum pozisyonuda almış kızçem bi tek kanala giremedi durmadan baskı yapıyor kasılıyorum bel ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum 1haftadır yoruyor beni artık çok bide oğlum da var 15aylık onunla da ilgileniyorum bazen öyle çok yoruluyorum ki doğum olsa doğramam bu yorgunlukla diyorum
sena1223 mrvasln yok eve geldım sabaha kadar beklıyecem sancılar gelıp gıdyor yarın bebegın suyuna bakılacak eğer azalmışsa suni sancıyla doğum olacak
mrvasln BoyGirlAnnesi hiç sorma aynen öyle bizdede herkes sabırsız ama benim yedi sene üstüne gelmiş olacak kızım o sebeple cok görmüyorum ama sanki benim elimde 😂😂 siz kaç haftalık oldunuz masallah karnınız assa inmiş az çok agrınız var bende hiç bişey yok gayet iyim normalden bile iyim 😂😂😂😂 sadece ayaklarım şişiyor cookkkkk fazla ve agrı yapıyor oda normal diyelim 😬 araları cok az yavrucukların ne güzel hem zor hem cok güzel Allah kolaylaştırsın zorlaştırmasın inşallah hem doğumunuzu hem doğumdan sonrasını 🤲
mrvasln sena1223 bazı hareketler var sancıyı az hissetmek için onları yapın isterseniz YouTube’da var instagramda gebe_okulu_egitmeni sayfası var cok güzel bilgiler paylaşıyor bir bakın isterseniz sağlıcakla kucağınıza alın inşallah sıkıntısız ağrısız acısız sorunsuz bizlerede dua edin