Melikekader1
Valla iki kemik arasında çok hissediyorum oynuyo kemiğimle resmen bazen en alt kısım zonkluyo. Ayaklar yukarda olduğundan şu sıralar kaburgalarımla eğlenmekle meşgul bide benim bebeğim aşırı hareketli herşeye tepki veriyo ağrılarım kasıklarımda hep doktorum son aylarda zorlar kafası aşağıda olduğu için demişti zaten yavaş yavaş zorlanıyorum onun dışında hamileliğe dair bir problemim yok gayet rahat benim için ilk 5 ayı saymazsak 😂 korkmayın eğer rahim ağzı uzunluğu yeterliyse benim gibi zamanını beklersiniz sınırdaysa ilaçlardan destek alıyosunuz 38 haftayı tamamlamaları yeterli aslında