Kvser Rabb’im o güzel sevinç dolu haberi almak bizlere de nasip etsin inşallah. Bende aylardır deniyorum ama olmuyor 🥺 vardır vakti saati. Ama içimden bir ses sende bir şey var gibi geliyor. Umıtlandırmak istemem ama öyle hissettim bir an. İnşallah biz de o mutlu güzel haberi burada paylaşırız. Haklısın insan sürekli çaresizliğe düşmekten, negatif görmekten yoruluyor artık. En iyisi beklemek haklısın. Ne zaman yapacaksın test canım ? Birde uzun zamandır mı deniyorsunuz?