Ecceee Askiletotomsu taktıracağım derken, İpek kirpik mi yaptıracak mısınız takma kirpik mi takacaksınız?
Deletedmom73711 Askiletotomsu Ben de onu düşünüyorum ya, yan yatsak sağa sola orantılı olur mu acaba yapılır mı bilemiyorum ya da yarı oturur olmamız lazım ben dümdüz yatınca hamile olmasam bile boğuluyorum hele bir de reflüm var facia🤪
Askiletotomsu Ormanmeyveli işin ustası 1 buçuk saatte bitiriyor canım Amele tayfa 2 buçuk saatte zor bitiriyor Tecrübeyle sabit
Askiletotomsu Ecceee ipek kirpik taktiracagim Takılıyor o da sonuçta tek tek Takma kirpik değil hayır … Takma kirpik beş dakikalık iş zaten onun eziyeti olmaz ki onu sormadım ♥️
Askiletotomsu Deletedmom73711 aslında burada sordum biyere Lüks biyer Sedyeyi kaldiririz sedyemiz ayarlanıyor dedi Başka bi iki yere daha sordum yapamayız kiii zor olurrrrrr canisi dedi Kime guvenecegim ben😅
Deletedmom52620 Askiletotomsu yaptıracağınız yerle konuşup hamile olduğunuzu söylerseniz bazı yerlerin masaj koltukları oluyor yatmalı tiplerden o şekilde olabilir ama sanmıyorum bende yaptırdım ama belim felaket tutuldu ne kadının ne benim sabrım kalmadı öyle attırdım geçtim o da olmadı hepsi döküldü iki de bir hareket ede ede gözlerimin içine doldu yapıştırıcı.
Ormanmeyveli Askiletotomsu Ayy çok uzunmuş 15 20 dakika mı acaba diye düşündüm de. Sırt üstü 2 saat 🫣🫣🫣
Ecceee Askiletotomsu anladım, başınız düz, belden aşağı bir bacağınızı diğerinin üzerine atarak hafif yan şekilde arada pozisyon değiştirerek yatabilirsiniz, ben şahsen yapamazdım kendimi tanıyorum direkt belim ağrırdı
Askiletotomsu Ormanmeyveli kirpik lifting yaptırıyorum mesela iki ayda bir filan ki en basiti lifting islemi O da 50 dk sürüyor 🤦
Buseuyanik Askiletotomsu bende yaptırcam daha yaptırmadım bu hafta halledicem vakit ayırmasını isticem evime gelemezse dinlene dinlene taktircam valla
Deletedmom73711 Essezen Lüküsmüş valla 350-500₺ arası diyor, 500₺ verip Bülent Ersoy gibi kirpikler taktırmam yok mu😂 Bütün hastane şok, çocuk doğurmaya mı geldin Harbiye’ye konser vermeye mi diyecekler😂
Deletedmom73711 Askiletotomsu Her şey çok güzel olacak filminde Mazhar Alanson repliğiymiş, ben twitterdan görüyordum hep🫶🏻🕵️♂️