carpediem__ Ceyolii eczaneler de amniyon sıvısı kaçağı olup olmadığını gösteren bi ped varmış ordan da anlaşılıyormuş internet te biraz araştırma yaptım da turnusollu ped olarak geçiyormuş.. yarın sağlık ocağına bi sorcam bakalım onlar ne dicekler
20171994 carpediem__ testin adı amnişuur diye geciyo canım benimde ilk gebelikte yapmışlardı doktorun isteği üzerine almistik 4 sene önce 250 tlydi şimdi ne kadar bilmiyorum
Yerfistiklarininannesi carpediem__ terdir canlar ter ben 37 haftaligim daha geçen gittim dr bi sorun yok terden çamaşırım hep ıslak aciz oldum bende eğer kilonuzda çoksa bacaklarda kalinsa
carpediem__ Yerfistiklarininannesi kilom çok değil bacaklarımda kalın değil ama bende terdir deyip geçiştirdim ama iç çamaşırın yanlarında değil ortasında oluyo ıslaklık o yüzden kafam karıştı
Ceyolii carpediem__ aynı şekilde ortasında oluyor benim de bacaklardan falan olsa yanlarda olur gerçekten
carpediem__ Ceyolii yanlarda çok yürüdüğüm zaman yada sıcakta dışarı çıktığımda oluyo onu anlıyorum ter olduğunu ama ortasında oluyo ve ter normal dururken olmuyo ki.bebek aşağıya bası yaptıkça bilmeden idrar kaçırmaya mı başladık düşüncesi çık aklımdan 😊
Kazdal53 carpediem__ bendede oluyo cnm ınternette araştırdım ıdrar kaçağı oluyomuş bu haftalarda yada akıntı ama her ne olursa olsun mutlaka doktora başvurun dıyolar bende randevumu beklıyom gıdınce sorcam..
ada58 carpediem__ ben de oluyor 31. haftadayım doktorum dediğiniz gibi pedle anlayabiliriz ancak mavi kırmızı renkte turnusol kağıdı gibi bişeymiş, çok sık olmaya başladı
carpediem__ Aysenkaya turnusollu ped olarak da geçiyormuş bende araştırcam daha detaylı şekilde bide yarın sağlık ocağına sorcam bi
ebru_mert carpediem__ benim bildiğim normal akıntı sorun olmuyor bende de öyleydi şimdi düzeldi 34+2 oldum koyulaştı ama yine arada öyle geliyor normal diyolar
Mineoooo carpediem__ ben böyle yaşayıp gittim doktora enfeksiyon akıntı dan kaynaklı dedi gebelerde akıntı sıvı olarskta geliyor dedi bebeğin suyuna bakıldı herşey normaldi o yüzden akıntı durumuna falan batırın gerekirse ilaç alınn
Ela6161 carpediem__ bendede oluyor ama ben nedense havalarin sicakligina veriyorum bu olayi, bende bekliyeyim doktora gidenlerden haber
carpediem__ Ela6161 benden önce giden olursa ona göre hareket etcem olmazsa kendi doktorumun bişeyler demesini beklicem artık
Deletedmom_110 carpediem__ cuma günü çatı muayenesi oldum sonrasında bende de oldu aynı durum çamaşırım değil pijamam da ıslanıyor o kadar çok geliyor bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek merak ediyorum 😊