Kızlar 33.haftanın içindeyim bi kaç gündür iç çamaşırında ıslaklık olmaya başladı akıntı gibi değil normal ıslaklık gibi nem gibi.bebiş sert vurduğunda yada kramp girdiğinde oluyor genelde ama biraz önce hiç bişey yokken yine olmuş . amniyon sıvısı kaçağı falan olabilir mi bilgisi olanlar yazabilir mi yarın doktora gitmem gerekir mi