zeynepdurunun_annesi sancı veya ağrı yoksa bence gerek yok. Toplanması ve kasılması bebek büyümesinden kaynaklanıyor sıgınamıyor içerde doktorum öyle demişti. Benim de aşırı kasılıyor ve toplanıyor. Fakat yine de içiniz rahat olsun bir doktora danışın🌸