Benimde sabaha kadar kasilmam oldu geçer diye sabaha kadar bekledim adet sancısı gibi sancim oluyordu doktorum il dışında diye gitmek istemedim ama sabah gittim dayanamayinca başka doktora ikinci sezaryanim olacaktı doktor beni yarım saate aldı hemen sezaryane dedi eski dikiş yerin tül gibi incelmiş biraz daha geç gelseydin daha kötü olabilirdi bence ertelemeyin sağlıkla sihhatle doğsun inşallah