NigarH benim de 6 Mayıs sat. Neredeyse aynı gidiyoruz. Ben de bugün gittim 8+3 olması gerekirken 8+6 ölçtü. Önceki gebeligimde de kızım bir hafta önde gitti hep. Genetik ve gelişimiyle alakalı sanırım ultrasonda nasıl ölçülüyorsa doğum ona göre hesaplanıyor.