Merhaba RADYOLOJİ teknikeriyim. İşlemi hergün gerçekleştiriyoruz. Kadın doğum veya radyoloji doktoru ile işlemi gerçekleştiriyoruz. hamile olduğum İçin şuan mesleğime ara verdim radyasyon almamam gerektiği için. Adet bitiminin 1 ila 3 gün içerisinde çekilmelidir. Anestezi uygulanmasını önermem adet sancısı gibi bir sancı hissedeceksiniz bazıları abartıyor anestezisiz daha sağlıklı olacaktır.