Denizmrt Tamam işte konuş Bebekten dolayı mı Bana yanaşmak istemiyorsun de sonuçta senin eşin bunu sorsan sana elbet bir cevap verecek Sen de ona göre muamele edersin olabilir bazen acaba eşime karşı mı böyle hissediyorum yoksa tatmin olamıyorum da ondan dolayı mı Ben de problem mi var diye düşünmüş olabilir En azından başkasıyla yapmıyor ve orada kendini denemek istemiş haklısın Bunu izlemesi hiç iyi bir şey değil kötü bir şey ama hangi niyetle yaptığı çok önemli Bir de hamilesin hamile olmasan farklı düşünürdüm ben de yani karışık bir durum ancak konuşarak araştırabilirsin soruşturabilirsin sebebini öğrenebilirsin