Denizmrt canım öncelikle canının sıkılması çok normal ama belki 1 ay önce gittiğiniz hastane randevusunda vs çocuğunuzu gördüyseniz ondan etkilenmiş olabilir. Siz sizi sevip sevmediğini zaten anlıyorsunuzdur. Bu kadar kırıldığınıza göre sevdiğine emindiniz ki bence seviyor ama şuan sizi bir anne olarak gördüğünden zorlanıyor olabilir dediği gibi kendinde bi problem olup olmadığını merak etmiş olabilir. Siz kırıldığınızı söyleyin ama asla ayıplamayın. Erkekler bu konunun üzerine gittikçe daha da zorlanıyorlar kendilerini zorladıkça bu problem artıyor. Bunun sizin için sorun olmadığını, bundan önce geçirdiğiniz güzel anları anımsatın ona. Geçici bir dönem olabilir belki buaralar aklına taktığın canını sıkan bir durum vardır deyin zaman tanıyın. Ama başka türlü kendini tatmin ederse kendinizi kötü hissedeceğinizi söyleyin açıkça duygularınızı ifade edin ama asla suçlamayın, kendini ispatlamak için olaylar daha kötüye gidip bu problem psikolojik bi problem haline gelebilir.