Deletedmom_6 çekme hareketini yapıyorum aşağı bastırınca mantar gibi kısmı çıkıyor. Ama genelde hep içinde kalıyor hep elle bastırmam gerekiyor. Normali öylemi yani 🤣bnde başkasında hiç görmedim. Doktor bastırdı pipi çıktı normalde böyle olması lazom dedi. Kasık bölgesi yağlı diyr içe gömülüyor mşş