ZllTzcn hiç olmadı diyebilirim çocuktan çocuğa değişir mi bilemem ama oğlum ağrı kesici kremler vs ile saat başı sürdük ikinci gün iki saate bir çok şükür o kadar rahat geçtiki iyiki erken yaptırdık dedim bizim doktorumuz erken dogdugu için 2 ay dan sonra yaptırın demişti öyle yaptık kağıt bardak koyduk 1 hafta boyunca çişinin bulasmamasi önemli idrarı yaptiginda ise daha çabuk iyileşme sağladığını söylemişti doktorumuz kesinlikle doğru çabuk iyilesti
Şimdi 3.ogluma hamileyim inşallah bu bebeğimide çok gecikmeden yaptırmak istiyoruz doktorumuz da uygun görürse inşallah 🙏🤗