Ruveyda_baskapan vala bnde o gun yapaym bgun yaparm dedim sonunda dün başladım yikamaya dün ve bgun herşeyi yikadim kurusunlar diye beklym bayram sonuna hemen hazrlicam ne olcagi belli olmaz canim ev her zaman yapılır ama çanta olmazsa iki elimiz bi pabuca girer vala Allah korusun…evi ağustos ortası bile olur hem acilmya doguma kolaylık olur hareket dedim kendi kendme çantada hazır kafa rahat bidaha temizlik yapcam Allah izin verirse