Deemetibostnci Ruveyda_baskapan sarmıyor hiç ağrımayan yerim yok gece uykusu yok nefesim çok daralıyor iş güç öyle doguma hazır değilim sanki
Ozlemyeni Mutluluk22 Ruveyda_baskapan benim karnim asagi indi.çatı agrim ayaktayken baya fazla.iki yuruyup iş yapip oturyorum
benimmdunyamm Ruveyda_baskapan son 49 yazıyor 🤣🤣daha erken doğurmam mi ki 40 hafta hesaplıyor bu 🤣38 de falan dogursam sıcağa dayanamıyorum klima karşısında yatıyorum anca bebeğin herşeyi hazır kendime lohusa takımı pijama takımı falan aldım onları yikayacam tek
Ruveyda_baskapan DemirinAnnesiiii ben 32+2 yim. Yatakta sağdan sola dönemiyorum kalçam ve iç bacaklarım ağrıyor. Ağırlaştım iyice bende. Bebeğin Herşeyi yıkandı ütülendi yerleşti. Benim pijama gecelikler yıkanacak hastane çantamı hazırlayacağım bayramdan sonra
Pinpirikanne Ruveyda_baskapan 😂😂 Allah sağ salim saglikla kurtulmayı nasip etsin inşallah..benum ev buyuk takimtimda var orayi yapaym burayi yapaym kafayı ycem blym dedim çanta bali elimin altında hazır olsun 😂😂 temizlik yatarken sancı tutarsa giderim 😂😂
Ruveyda_baskapan Askiletotomsu eğer ilişki sonrası ağrın oluyorsa ara ver , açılman olur dikkat et. O bende de oldu doktor uyardı ara ver dedi. Valla listen tam bit eksik yok doldurma o kadar boşver bacım kıtlık yok herşey satılıyor ediliyor bir yakının gider alır bir koşu
Ruveyda_baskapan Pinpirikanne bende her bir gün erteliyorum ya, korkuyorum Ya erken doğurursam falan çantam yanımda olmazda diye 😂😂
Merveofs Sırt, bel, bacak ağrıları Mide bulantısı, kusma Halsizlik, yorgunluk, sürekli uyku hali ile mücadele ediyoruz… Aslında 33+4 ama bebiş 34+2 uyumlu devam ediyoruz 😊
Pinpirikanne Ruveyda_baskapan vala bnde o gun yapaym bgun yaparm dedim sonunda dün başladım yikamaya dün ve bgun herşeyi yikadim kurusunlar diye beklym bayram sonuna hemen hazrlicam ne olcagi belli olmaz canim ev her zaman yapılır ama çanta olmazsa iki elimiz bi pabuca girer vala Allah korusun…evi ağustos ortası bile olur hem acilmya doguma kolaylık olur hareket dedim kendi kendme çantada hazır kafa rahat bidaha temizlik yapcam Allah izin verirse