Hayat_Recep3480 Bebeğim 17 günlük küveste enfeksiyon ve sariliktan dolayı yatıyor bugün doktor söyledi bebeğinizin kalbinde iki tane küçük delik var kalbinde böyle delik olup geçen var mı lütfen
_Berna_ Hayat_Recep3480 Canım öncelikle geçmiş olsun. Rabbim şifa versin inşallah🤲 Benim ablamın kızında vardı ayni 2 tane vardı. Biri kküçülüp diğeri büyûyordu. Ankarada paypas oldu. Öyle herhangi kötü bişeyi de olmamıştı. Şu anda 4 yaşına girdi ve Allah’a şükür çok sağlıklı. Gönlünü rahat tut❤
4cocukannesi Hayat_Recep3480 canım geçmiş olsun 2 yaşına kadar kendiliginden kapanabiliyor benim yeğenim de öyle dogdu sürekli kontrol e götürdük 2 yaşında kapanmış doktorun sana daha detaylı bilgi verecektir zaten
127383 Hayat_Recep3480 gecmis olsun canim benim yiğenim de kalbinde delikle doğdu ama kendiliginden kapandi, icini ferah tut🌸
Qnl Hayat_Recep3480 canım panikleme benim bebeğim e de dedi doktor aynı şeyi ama sonra başka doktor a götürdük her bebek kalbi delik doğarmış zamanla o delik kapanırmış
Hayat_Recep3480 _Berna_ bizim ikisi de küçük dediler Osmaniye lde yaşıyoruz olmadı istanbula goturucez emin olmak için gecem gündüzüm ağlamakla geçiyor inşaAllah iyi olur gecer
Melismelo Çok gecmiş olsun canım detaylıda söylemediler mi bunu ? Bizimde cok tanıdığımız var çyle doğan genellikle kendi kendine kapanıyor kapanmazsa ameliyat gerekiyor ama hepsi çok şükür iyi🥰
QUEEN088 Hayat_Recep3480 Benımde oğlum da 1 tane vardı kapandı çook şükür 🤲🏻korkma sende inşeAllah kapanacak
Bebek_5467 Allah şifa versin inşallah bian önce iyileşsin minik. Bilmediğim için soruyorum bu sorun detaylı ultrasonda cikmiyo mu
Esrasya Hayat_Recep3480 cok gecmis olsun benim kızımda 3 tane delik bide üfürüm vardı. Hep cocuk kardiyolojisinde takipteydik cok şükür kendi kendine kapandı. Korkmayın dua edin büyüdükçe kapanıcaktır
Qnl Hayat_Recep3480 cnm 2 demişti kızım şimdi 6 yaşında çok şükür kuzenime de aynı olay oldu bebek kalbinde delik var dediler film çekilecek dediler hastane para kumpası tamamen meğer her bebek kalbinde delik olurmuş büyüdükçe zamanla kapanırmış ama başka bir doktor a götürün içiniz rahatlar