nazlihan-55 Ben kullanıyorum çok şükür faydasını gördüm. Normaldede hep kabızlık şikayetim vardı ama kullanmaya başlayınca çok şükür düzeldi. Bol su ve yürüyüş .özellikle sabah kahvaltıdan sonra içerseniz ve su tüketimini düzenli olursa etkili oluyor.
Dilekela Qnl canım onu sabah aç karnına içip üstüne bol su içince etki ediyo yani bende öyle etki etmişti