Zuzununannesi01 rahim tersligi doğuştan olan bişey canım sonradan olmaz. Doktorlar söylememiştir. Hamilelikte yine normal şeklini alır doğumdan sonra eski haline döner. Ters rahimse doğumdan sonra yine ters şeklini alır. Benim de öyle. Hiçbir sıkıntısı olmaz. Sadece ilk haftalar bebeği görmek normal ultrasonda zor olur. Bir kızım var şimdi ikinciye hamileyim. Kesinlikle engel değil 🥰 içini ferah tut