Kızlar benim aklıma bişey takıldı benim ilk hamileliğimde böyle bişey yoktu 2. Bebek için rahim filmi de çekildim rahim normaldi 1 kimyasal geçirdim geçen ayda boş gebelikten kürtaj oldum doktorum rahmin arkaya dönmüş dedi ve alttan muayeneyle gördü keseyi kürtaj dan sonra kontrolüm vardı karından baktı alttan bakalım dedi şimdi sorum şu rahim ters olunca tekrar hamile kalmak zor olurmu bide rahmim bu güne kadar ters değildi nasıl ters oldu