Normal doğum yaptım kendime geldiğim gibi bebeği emzirdim sonrasında ayağa kalkıp korsemi taktım ve iki ay kullandım cok şükür ne göbek ne sarkma hiç birşey yaşamadım. Ben şu önü kopçalı kendisi lastikli gibi şerit şerit olan korseden kullandım bu sefer cırtcırtlı kullanmayı planlıyorum.