tarcinnnn cırtlıdan da kopçalıdan da kullandım. Cırtlı iyi bir marka olursa kaymayan daha kullanışlı oturup kalkıyoruz emziriyoruz vs. Ama kesinlikle kopçalı çok rahatsızlık veriyor balenli olduğu için rahat rahat oturamıyoruzdunuz, emziremiyorsunuz. Çok iyi toparlıyor ama çok rahatsız. Şimdi ki doğumum da ya tekrar cırtlı kullanacağım ya da tayt kullanacağım ben de