Merhaba bayanlar 38+1 iz 3 gündür belli aralıklarla sancilarim başladı bugün lekelenme yaşadım sancı hala devam ediyor ilk başta 1 saat ara ile sonra yarım saat ile şimdilerde ise 10 dk ya düştü sancinin süresi 30 60 saniye kadar yakın zamanda doğum yapan annelerimiz fikirlerinize ihtiyacım varr ilk dogumum 10 yıl önceydi sancı çekmedim Bi günde yaşadım kızım dünyaya geldi ama oğlum çok farklı sancilar erken başladı