Ezoo35 Ark 34+0 olunca canım bebiş doğdu yazıyor. O haftalar da erken doğum riski olanlar oluyor yA herhalde o yüzden. Hani bi nevi uygulamada işimiz bitiyor 🤣
Ark Ezoo35 hahahah ay bi tarafım biran önce almak istiyor kucağıma diğer tarafım hamilelik bitiyor üzülüyor
Ezoo35 Ark ya valla tek isteğim bebeğim sağlıkla zamanında gelsin. Nasipse bunları büyütünce gene yaparız 🤣🤩