Ezoo35 Bende hep böyle post açıldığında o ne demek diyordum. 34+0 olduk ve bize de nasip olduk butonu görmek Rabbim sağlıkla evlatlarımızın dünyaya gelmesini nasip etsin inşaALLAH 😍🥰 👶🏻
Nermin_nur1 Ezoo35 ay evet ya her gördüğümde bu ne demek acaba diyorum alta doğru indirdiğimde sayfayı o zaman gördüm hee tamam dedim sonra 😂😂 o butona basılıyor mu bu Arada onu merak ettim denemedim de hiç 😂
Ezoo35 ramonun_annesi 34+0 olunca hani hergün bebek ve bizim için bilgi veriyor yA program bizim için olan bölümün en altında bebek doğdu diye buton geldi. Demek ki doğum 34. Haftadan itibaren başlıyor 🤣