Duyguork kıskanma her insanda var cnm illaki kıskanır, ama benim 2 oglum cok guzel anlasıyolar , 5 dk sonra kavga ediyolar sonra yine barısıp ,kavga ediyolar😂 . Yetersiniz cnm ikisine abi kardes birlikte buyurler paylaşımcı olurlar ,birbirlerini korurlar .