Cansuu16 Bebek isimlerini neler koydunuz yada neler koyucaksınız arkadaşlar bulamayanlarada fikir olsun
Bilgelihayat Cansuu16 Erkek olursa Yiğit, kız olursa ne olacak bilmiyorum çünkü isim beğenemedim kız için.
gizemrdpl Cansuu16 URAZ EFE koyacağız bizde Uraz: şans,talih,güç anlamına geliyor Efe de: cesur yiğit anlamlarını taşıyor
mmihri Zeynep Hale koyucam inşallah kızıma Zeynep;babasının süsü (aynı zamanda Peygamberimizin kızının ismi). Hale; ay ve güneşin etrafındaki ışık demek ( aynı zamanda yine hz. Haticenin kız kardeşinin ismi ) ☺️
Deryaeke Asel .cennetteki bal Elizan . uzaktan duyulan ezan sesi Bunlardan biri olcak henüz karar var
minikkurabiyelerinannesi Deryaeke Ay kusura bakmayın karışıyor gibi olacağım ama elizan çok hoşmuş ☺️ Asel ismini de çok severim fakat elizan çok farklı kulağa hoş geldi ☺️
AyseKA Deryaeke asel cennetteki bal değil sadece bal demek. Biz nasıl Türkçede bala bal diyorsak Araplar da Asel diyor.
Deletedmom_51 Guler2000 😍 Ay ben de kendi ismimi çok seviyorum hatta diyorum ki kızım olursa Elisa koyayım. Ben Melisa o da Elisa olsun diye 😍
Elif2610 Guler2000 Melisa’yı bende çok istedim ama caiz olmayan isim listesinde geçiyormuş bilmiyorum ne kadar doğrudur☹️bu gibi şeyler duyunca ben soğudum vazgeçtim siz gene bi araştırın naçizane fikrimi söylemek istedim sevgiler
Papatyam_annem Oğlum olacak hayırlısı ile Barlas koyacağız anlamı kahraman yiğit savasci demek müjde getiren demek Türkçe kökenli bir isim
K-bra1 Cgdm34 Zümra nin anlamını biliyor musunuz ben de düşünüyorum ama anlamı zeki ahlaklı güzel vs değil de topluluk anlamına geldiğini söylüyorlar o yüzden aklım karıştı
Yeniannebeyza Cgdm34 definenin anlamı güzel değil bence kökeni defn etmekten geliyor zaten yine de siz bilirsiniz
Siyahkelebek1420 Busra5911 merhaba benim de bir kızım olacak adını Eylül koymak istiyorduk herkes hüzün ayı yaprak dökümü hüzünlü olur falan dedi İnstagram da Eylül Öztürk var ona mesaj attım o da doğru dedi kızınız kaç yaşında size hiç böyle bişey söylediler mi 🫣
Naayaz1402 Busra5911 kızım olsaydı bende ayliz istiyorum çok güzel isim. Nasip olursa bir gün kızım olursa hala düşünüyorum 😊
Gulsahmesut Kizim olacak nasipse ismini Ecre Aren koyacağız. Ecre Allahın mukafati, hediyesi anlamina geliyor. Aren de parlak kum tanesi🌸
selinnn0912 Venüs olacak astrolojiye inanmam ancak güzelliği çağrıştırdığı, sabah ve akşam yıldızı anlamı olması nedeniyle tercih ettik eşimle…
K-bra1 Cansu8835 Ecrin ücret anlamında aslında hatta Türkçede de kullanılıyor işçinin ecrini verin diye karşılık ücret anlamında
93Sinem93 Cansuu16 Uraz Ege koyduk biz Uraz : şanslı talihli demek Egede en sevdiğim bölge olduğu için ❣️