Merhaba hanımlar,
13 haftalık gebeğim ve iki tane Kedimiz var. Eşimle çok kararsızıs ilerde bebekle Kedi aynı yerde nasıl olur diye.. Kedilerimi çok seviyorum ve vermek çok zor geliyor.. Ama hergüm temizlik süpürge ve kedileri taradığımız halde her yerde tüyler oluyor.. illerde çocuğumuz için zarar olmasından korkuyoruz, emeklediğinde, emziği düştüğünde vesaire..
Eşim bu yüzden kedilerimizi vermek istiyor..
Siz bu durumu yaşadınız mı, ve nasık baş ettiniz?