Zln2152 Ben ilk hamileliğimi adete bir hafta kala hissetmeye başladım, normalde adetim hep gecikirdi hani diyorlar ya hiç gecikmez günüm geldi test yapayım diye, bende işte tam tersiydi. 1 hafta önce adet olmam imkansız, en az 1 hafta geçer hatta. Ama o zaman adet ağrısı, göğüs şişkinliği, bulantı ve ishal vardı. Ama sabırla adet günümü bekledim 1 gün geçe test yaptım ben, koyu iki çizgi çıkmıştı. Hangi gün hamile kaldığımı bilemiyorum gerçi biz günaşırı değerlendirdik o ayı ama umarım siz de erken hissedenlerdensiniz✨