Deletedmon72737 ah güzelim kıyamam ben sana hiç üzülme olur mu dualarım seninle bende bir evlat imtihanından geçiyorum Haziran 10 6,5 aylık yavrumu kaybettim anne karnında beyin kanaması geçirmiş çocuğum. Normal doğumla aldılar benden beşiğini aldığım hafta çocuğumu toprağa gömdüm ben. Çok zor bir durum allahım dedim ben o acıyla nasıl yaşarım dedim ama rabbim o kadar güzel bir sabır veriyor kii… Doktor bana bir adet gördükten sonra gebe kalabilirsin şuan da kalsan bir sıkıntı falan olmaz dedi. Biz korunmasız ilişkiye girdik çünkü bende eşimde çok çok istiyoruz allahım inşallah kucaklarımızı boş bırakmaz. Ben şuan ne zaman adet olacağımı bile bilmiyorum bak. Çok zorlu günlerden geçtik bak sende geçmişsin allahım snaa da peygamber sabrı versin inşallah en kısa sürede ikimizde gebelik haberini alırız amin 🙏 ❤️