Gulsahduru canım görün direk benim 2.5 mu neymiş idealı istedikleri benim 3 kusur diye gönderdi direk gelişiminde problem cıkıyormus cünkü dahiliye de de isin çok uzun sürmüyor zaten gerekirse ilaç başlanır önemli birşey dedi doktorum hatta bugün oldu bütün bu olanlarda ve iyotlu tuz tüket dedi dahiliye uzmanı da bilgin olsun sorun çıkmadı bende şükür ama tekrar bi bakalım bir ay sonra ne olur ne olmaz dediler ihmal etmeye gelmez ☺️