Irmakdkm SSimge beni 4. Haftadan beri mafetti mide bulantısı istifra ama şuan daha da azaldı göğüslerimde hep sert ve acıyo :))))
ozgecg Xhzr mide bulantım hiç Yok,geçen gün sadece yumurtadan tiksindim. Göğüslerim ve belim inanılmaz ağrıyor 🤮
cherryup 7+2 yarın kalp atıslarını dinlemeye gidicez insallah. Hepinize sağlıklı gebelikler diliyorumm. Arada herkes güncellesin burayı :))
nazlihasan EbruKrhn evet dün gittim ve duydum çok şükür darısı sana olsun inşallahhh 😍 ve gittiğimde de 7+4 olduğumu öğrendim ilerdeymişiz😂
Destina21 5+2 yiz .. iki düşük yaptım inşallah kalp atışını duyarız... 15 gün sonra gel bakalım dedi.
Nrtnerdl Benimde 6+3 kalp atıslarını henüz duymadık bende de bulantı değil ama yemek yedikten sonra bi değişik oluyorum onun dısında bir şeyim yok çok şükür 🙏
cherryup Selam kızlarrr, çok şükür bugün kontrolümzde fasulyemin kalbini dinledik. Hayatımda duyduğmda en güzel melodi olabilir :) Darısı duymayı bekleyen herkesin bsına insallah.
Dyggdr Kızlar bende 5. Haftamdayım hiçbir belirti yok sanki gebe değilmişim gibiyim bu da beni korkutuyor. Sizler keseyi ve kalp atışlarını ne zaman gördünüz ultrasonla. Benim içim çok huzursuz :(
Sezgin Dyggdr ahh canımm o zaman bende de hiç bişi yoktu ne güzeldi ne zaman 6+ 3 e geldim o zamandan bir başladı şu an 7+1 im mahvetti mide bulantısı bi sıkıntı yoktur kalbini ferah tut
Destina21 Dyggdr ben de 6+1 im pek bisey yok bulantı arada oluyor ... ama kasik ağrım çok var üstelik kum döküyorum 😭acımı düşünün artık 😢😢😢
SevgiMehmetAli Dyggdr aynı durumu bende yaşıyorum. Beşinci hafta ama belirti olarak sadece kasık ağrısı var
ceymus7 Ben de varımmm🤗 6+4 💞 kalp atışı için bu hafta gideceğiz inşallah..yorgunluk hissi,iştahsızlık ve de midemin sürekli karman çorman olduğunu hissediyorum bel ağrısı da var😻ama çok şükür
Selmas57 Bende 4+5 . sali gunu kese icin gidicem 😍 önumuzde uzzuuuun bir yol var daha. Bende hic bir değişiklik yok. Ne bulanti ne yorgunluk, bir kac haftaya baslae 😀