Kızlar akıntı mı amniyon sıvısını mı nasıl anlaşılır? 8.aya girmiş bulunmaktayım. Akıntılar başta hiç yoktu. Şu aralar çok fazla. Ve su tarzında. Korkmaya başladım. Acaba akıntı mı yoksa amniyon sıvısı mi? Nasıl anlayacağım bilmiyorum. Başınıza böyle bı durum geldi mi? Nasıl anladınız? Telaslanmaya başlamış sayılırım. 🙄