Yardımcı olursanız sevinirim kizlar bulaşık Makinesi Alaçam inşallah ama hangisi iyi hiç bı fikirim yok eşim gidip sormuş adam 4 programıli daha iyi demiş bnde gerek yok 4 programılsına 3te olur dedim bnce adam eşimi kandırmaya çalışıyor 4 programılsına 5 kusur bisty istemiş başka bi mağazada 6 buçuk istemiş komuşularimda sordun onlarında 3 programılı Beko marka memnunuz dediler