Kızlar daha 1 senelik evliyim makinem samsung 2 aydır çok kötü kokuyor herşeyi denedim en sonunda koku aldım taktım bu sefer de bardaklar kaşıklar deterjan koktu o taktığım koku sindi yemekler deterjan kokuyor bildiğiniz kokuyu çıkardım bu sefer de yumurta gibi kokuyor kafayı yicem servis geldi bi sorun yok dedi bidaha mı çağırayım bunu yaşayan varmı