Soğanı sarımsağı kavuruyorum un koymuyorum ben koyulastiriyor sonradan, gecen acı biberle koyup kavuştum soganla bi minik patates koydum havucum yoktu ben pişerken biraz zeytinyağı da ekliyorum, ha bu arada tencerede kaynağında daha güzel oluyor düdüklüden pisirmekten corba pişince nanaesini atıyorum çünkü tereyaginda yanınca naneyi sevmiyorum en sonra tereyağla toz biber yakıp döküyorum aynı lokanta usulü oluyor