Aselasaf protein yoğunluklu beslenmek , ara öğünlerde meyve süt yoğurt vs , akşam da karbonhidratsız yemek , ben bunları yapıyorum , hiç mi yemiyorum tabiki yiyorum pasta börek vs de ama arada yiyorum sürekli yeseydim neler olurdu Allah bilir , gerçekten zor kilo kontrolü ya 😕 mesela dün yüksek kalorili yedim şimdi kara kara düşünüyorum ne yemek yapıcam diye (hafif bir şey yapmam lazım çünkü)